11 Jan
11Jan

לשמיעת הקלטה של הפוסט ביוטיוב לחצו כאן 

בכמה השנים האחרונות, ובעיקר בתקופה האחרונה, אני מרגישה את הצורך בחיבור לערוצים חדשים. לקח לי זמן, עד לתקופה הנוכחית, להרגיש את הפתח והערוצים החדשים, כשלאורך כמה השנים האחרונות יש התגברות של תדרים חדשים שמתאפשרים, גם כהכנה לתקופה הנוכחית שהיא מאין נקודת מפנה, ותומכת שינויים משמעותיים, בתודעה, במחשבה, בהתנהלות, בתבניות כלליות ופרטניות. 

שינוי מוטציוני, שנתמך ע"י האנרגיה המוקרנת מכלל היקום. ברמה הרוחנית הגבוהה מתמוסס מסך נוסף, ואור נוסף וגבוה יותר מאנרגיית המקור מתגלה, מה שגורם לנו לראות יותר, להרגיש יותר, ואם אנו במודע לתודעה שלנו, אז יש לנו הזדמנות ליצור שינויים מהייסוד של הדברים, כולל ניקוי קארמה. 

התדרים הם הרטטים החשמליים עליהם אנו חיים, והם מה שיוצר את התנועה, החומר – מהרך עד לקשה, מהפיזי עד לאוורירי והחומר האתרי, ועד לאין שממנו מוציאים את היש. 

התדר של השנה הנוכחית, 2024, הוא 8 שבנוי מפעמיים 2 ואחד 4, מכוון אותנו לשינויים גורליים הנוגעים לרגש ובסיס בדגש על אנרגיה נקבית, התמרת התודעה ודיוק לערוץ הנשמה בפרט, והמקור בכלל. 


ברגש זה נוגע ל- זרימה, רגשות, רגישות, אנרגיה נקבית, מערכות יחסים, אינטימיות, הכלה, קבלה, נתינה, אינטואיציה, אימהות, מים, רחם, דואליות, חיבור, משניות, מגע, אומנות, עבודת כפיים, ידיים בהקשר של נתינה וקבלה. והמרכז המופעל בגוף הוא מקלעת השמש, הצ'אקרה(מרכז אנרגטי) באיזור הסרעפת ומפתח הלב, ומשפיע גם על זרימת, גמישות ומרחב הנשימה (כמו טבעת סביב הגוף בקו הרוחב הזה, כשהנקודה המרכזית באיזור מפתח הלב ומטה היא הערוץ שיש לא פתח לצדנו הקדמי ולאחורי, כמו בכל מרכז אנרגטי) 

בבסיס שלנו זה נוגע ל- יציבה, יציבות, אדמה, מבנים תבניות ודפוסים בכל רבדי ורמות האנרגיה/התדרים, חומר, גוף בעיקר עצמות, אגן ורגליים, גבולות, בית, נוקשות, חוסר תנועה, תנועה איטית ועוד. זו הצ'אקרה של בסיס האגן ומרכזה בפרינאום. 

התדר המוביל הוא של שינוי גורלי, החלטות גורליות, עוצמה, תנועה של האדמה, מים ואדמה, אינסופיות, שינוי מהותי לכיוון תדר הנשמה, הזדמנות להתמיר את התדר ואף לשנות לגמרי את הראיה. 

זו שנה שתביא לנו המשך, ויתכן ואף שינוים בפועל של מוסדות. תבניות ודפוסים לבטח ישתנו. שנות ה20 הנוכחיות מאופיינות באפשרות לשינויים חיוביים, אך גם מניפולציות שליליות, וכמו כן רגשות חיוביים ושליליים, ומערכות יחסים אינטימיות. במבט לאחור, שימו לב להשתנות התודעתית שלכם לאורך השנים, בעיקר האחרונות, שימו לב לבחירות שעשיתם מתוך התייחסות מחודשת לדברים, שימו לב להתגברות ממצבים מסויימים, וכמובן תשומת לב לחוויה בחודשים האחרונים. 

משנת 2000 אנו חווים התרחבות של מנעדי הרגשות, יכולות ההכלה נדרשים לגדול, רגישויות יתר, וכל מה שקשור בהרגשה ומגע מואר ובהיר יותר, כולל האנרגיה הנקבית על כל צורותיה. ילדים שנולדו משנת 2000 ואילך הם בעלי מנעד רגשות רחב ומפותח, וכל מי שנולד במאה ה20 מפתח ומתפתח עם התדרים האלו, זה דורש הרבה גמישות... 

מושגי היציבות של פעם כבר לא רלוונטיים, ואנו מתעוררים לעובדה שהיציבות היא בתוכנו, ביכולת שלנו לגמישות ותנועה של זרימה. זה המילניום הזה, בו אנו חווים את גלי הרגש בצורה חזקה יותר, ואנו נדרשים למצוא את היציבות בתנועה הזו, אם היא סוערת או רגועה, כשבתוך זה הזמן מאיץ מהירות עם כיסי אויר של תנועת זמן איטית. 

שנה שעברה הביאה את התדר של התבוננות מעמיקה והתעוררות לשינויים נדרשים, ניתן קרוא בבלוג את הפוסט על 2023 והשנה האישית. שנת 2022 הביאה שינויים במערכות יחסים במשפחה, שינויים ביחס לאנשים ולמשפחה, פיתוח הבנת האהבה על רבדיה, הרמוניה ודיסהרמוניה. 

כל המידע הנ"ל מיוחס לשנה הכללית, ונוגע אישית בצמתים השונים מאדם לאדם. מבחינת עבודה עם הגוף, עבור כולם, חשובים תרגילי שיווי משקל וקואורדינציה, ותנועה זורמת – יותר מתמיד!! 

השנה האישית של כל אחד נגזרת מתאריך הלידה, ומשפיעה ומושפעת מכל מפתו של האדם.           

איך מחשבים? התאריך לדוגמא: 11/1/2024 

ניקח את יום הלידה 11 + החודש 1 = 3 

את הסיכום 3 נחבר עם השנה הכללית 2024=8  =>  3+8=2 

כך שתדר השנה האישית הוא 382 

חשוב לציין שהשנים האישיות מתקיימות כמחזורי 9 שנים, אך היות ויש השפעות נוספות שמופיעות במפה כתקופות וזמנים, גיל כרונולוגי והשפעת השם המלא, אין מיחזור של השנים האישיות הקודמות, כן מתקיימות תבניות שלנו שעולות על הפרק בשנים מסוימות יותר מבאחרות. 

תדר השנה האישית שלך: 

281 – שנה של דף חדש, ובשנה הנוכחית הדגש יהיה דף חדש בנוגע לרגשות, להתייחסות לרגשות והקשרן ליציבות ובסיס, כשהדחף הפנימי מוביל לפתיחת ערוץ חדש שנוגע לתדר הגבוה של הנשמה. כמובן שזו בחירה אישית אם כן לכוון גבוה או לא, מה שכן מומלץ הוא ליצור את הכיוון שתואם את התרחבות הלב שלכם, שיאפשר לאי וודאות ומידע חדש שעוד לא מוכר בכדור הארץ להתקיים. מומלץ לצאת לשמש ולאפשר לה לשטוף באור חדש. 

382 – שנה של עבודה מתחת לפני השטח, דורשת אורח רוח וסבלנות. השנה הזו תראה לכם עוצמות רגשיות שקיימות בכם, ותעודד אינטימיות בתקשורת הפנימית שלכם, ואיזון בתקשורת החיצונית, בכל מה שנוגע למערכות יחסים, ותאפשר לכם להשקיע בזרימה תת קרקעית של כל מה שקשור באלו, על מנת לדייק את עצמכם עם תדר הנשמה. מים יכולים לסייע לכם השנה בטיהור הרגעה ולמידת זרימה מחודשת. 

483 - שנה של הרפתקאות חדשות שקשורות גם לתנועת הבית, בעיקר הרגשי. השפעת השנה הזו היא לשחרור, להשתחרר מכבלים מהעבר, בעיקר רגשיים, ולאפשר ניתוק סופי תוך כדי תנועה חדשה שנוצרת בעקבות קריאת הנשמה שמכוונת להתמרת התדר ופתיחה לידע חדש. מומלץ להתנסות בעולמות חדשים, להיפתח למידע חדש, לטייל, להכיר אנשים חדשים מעולמות שונים. 

584 – שנה של התבססות ו/או שינוי הבסיס. שנה שתדחוף למציאת יציבות, שתהיה גם רגשית וגם פיזית. היא תאפשר לכם להבין דרך הראיה או החוויה את הגבולות החדשים שאספתם, ולבחור האם הדפוסים האלו, שקשורים ברגש, משרתים אתכם לטובה או עבר זמנם. נבחין במבנים רגשיים ישנים שזקוקים לשינוי, גם בתוך מערכות יחסים קיימות, אולי גם שינויים פיזיים, התנהלות גופנית, דרכי חשיבה ויכול להיות גם בית, בחירה לשפץ או לעבור מקום באופן שמותאם לשינוי שעברתם. שנה שהיא הזדמנות ליצור בסיס חדש שתואם את תדר הנשמה. מומלץ להתחבר לאדמה, להתקרקע, להאריק, ללכת יחפים על כל מיני סוגי אדמה וחול. 

685 – שנה בה מתאפשרת פריצת דרך, בהמשך לשנה שעברה, אך עם תדרים מחודשים, שנה זו תוכל להרים אתכם ברמות הרוחניות, ולהביא לפריצות דרך שונות בתחומים שפיתחתם בשנים האחרונות. שימו לב לרעיונות חדשים שמפעילים את הרגש, ושינויים ברגשות ודפוסי חשיבה. שנה שמכניסה המון תנועה אינסופית בה חשוב לזרום עם אי הוודאות, ולשחרר שליטה. מומלץ לפתוח את הבוקר במדיטציה קצרה שמכוונת לתדר הגבוה של הנשמה, ניתן גם רק להזכיר לעצמכם את ההכוונה הזו. 

786 – השנה הזו עבורכם מכניסה כוחות מחודשים עם חיבור למהות הנשמה. התנועה של שנה שעברה, גם אם היה בה טוב, היתה קצת (או הרבה) מתישה כי היה בה הרבה רעש תנועה ומחשבות, ובשנה זו תתאפשר לכם בחינת התייחסות מחודשת לסביבה מתוך החיבור למהות הנשמה, כך שיהיו שינויים ברגשות כלפי עצמכם ואנשים אחרים. מומלץ השנה לתרגל נשימות, ויכולים להתאים גם תרגולי יוגה, טיפולי ריברסינג, וכל דבר שיאפשר למשכן הנשמה, אזור החזה, להיפתח ולהתנקות מהעבר וכאבי לב. 

887 – שנה של התבוננות, הכרה באמת החדשה שאתם, הכרות מחדשת עם עצמכם והקשבה פנימה על מנת להתחבר ולדייק את התדר הנכון שלכם עם הוויית הנשמה. הרגשות יהוו מפתח חשוב, אך השינוי יידרש מהאמת הגבוהה החדשה והתובנות שתקבלו איתה. זו שנה שתלמד התייחסות מחודשת לגוף ונפש והקשבה לרגשות. שנה זו מאפשרת להיפתח לתדר הייחודי שלכם. מומלץ למצוא זמן התבודדות והתבוננות פנימית, אם קשה לכם להתבודד, אולי כדאי להתנסות בכך עם הדרכה וללמוד להיות לבד. שהייה בטבע. 

988 – שנה עוצמתית עבורכם, שכן גם השנה הכללית היא 8, וזהו תדר של תנועה אינסופית, שינויים גורליים בכל הרבדים, החלטות חשובות ויצירת שינוי או תשתית לשינוי. כמובן שענייני הרגשות נמצאים על הפרק, וגם מערכות יחסים, וההחלטות שתיקחו ישפיעו גם על הקארמה מול אנשים בחייכם. חיבור חזק לנשמה, חשוב להתמודד עם רגשות כדי למתן אימפולסיביות וליצור זרימה מחודשת שתיצור קארמה חיובית. מומלץ – תרגילי שיווי משקל, קואורדינציה, פעילות גופנית מאומצת אם מצב הגוף מאפשר זאת, טיפולים עם מים ואדמה/בוץ לאיזון. 

189 – שליחות, זו השנה בה ייתכן ותרגישו תחושת שליחות מבפנים (יש כאלו שמרגישים זאת באופן קבוע), מן דחיפה פנימית שעליי לעשות משהו עבור משהו גם על ידיי כך שתהיו השראה בשל ההתנהלות שלכם. בגלל אופי השנה הנוכחית קרוב לוודאי שזה יהיה קשור ברגשות תבניות ובסיס נפשי. תחושה כללית בשנה זו היא שבא לכם לסיים כבר, חוסר סבלנות, זה קשור לכך שזו שנה שסוגרת מחזור 9 שנים, וכבר ממש בא לכם לפתוח דף חדש, סבלנות, לעצמכם בעיקר, וככל שתתרגלו חיבור לערוץ הנשמתי שלכם, כך תוכלו לממש את שליחותכם השנה. מומלץ לאיזון פעילות גופנית מאומצת אם הגוף מאפשר (בלי לקרוע אותו!), שיווי משקל, גמישות (בעדינות ורכות!), לתרגל כל יום כמה רגעים של התחברות לנשמה וטיהור הערוץ. 

* עבור כל השנים האישיות – בעיקר בתקופה הזו, חשוב לדבר עם מישהו, לפרוק את הרגשות בדיבור ושיתוף במקום בטוח. 

* חשוב לדעת שבאבחון מפה אישית ניתן לדייק את ההכוונה לשנה זו, וגם להיכנס לרזולוציה של החודשים והפוטנציאלים האפשריים. 

קריאת מפה אישית הבנויה מתאריך הלידה ושמכם המלא, נעשית ע"י פגישה פרונטלית או וידאו, ומספקת מידע רב בכל רבדי החיים. לאחר פגישה ראשונה יש אפשרות להמשיך עם מפגשי ליווי לאורח חיים חדש ו/או שינויים בחיים, התפתחות ולמידה רוחנית ועוד. 

באהבה וברכה, 

ותפילה עבור החזרת כל החטופים, 

בריאות ורפואה לכל הפצועים בגוף בנפש וברוח, 

ומייחלת לשנה של שינויים וניסים לטובה 

שחר הלפרין  

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.