05 Jan
05Jan

עבור הכלל, ועבור הפרט. 

כפרט אנו חווים כל שנה בהתאם לתדר השנה האישית,

למה תדר? כיוון שהמספר רק מתאר תדר שמורכב ממסת אנרגיה חשמלית המורכבת מתכונות, צורה, צבע, צליל, חוקים פיזיקאליים. 

איך זה נוגע לנו? גם אנחנו סוג של תדר, מסה אנרגטית חשמלית, שהגחנו ברגע מסוים לעולם, עם מבנה ייחודי שהתהווה עוד לפני ההתעברות, ורגע ייחודי ומשפיע של התעברות. 

נולדנו בתאריך שהוא מספר מסוים שלנו, ועליו נוסף גורל שמנו, הפרטי והמשפחה, שגם הם תדר הבנוי מצירוף תדרים, כיוון שכל אות היא תדר, ועל זה נוספת גם המשמעות של השם כפי שאנו מתייחסים אליו. 

השנה האישית של כל אדם מושפעת כמובן מכלל המפה שלו שמורכבת מתאריך הלידה והשם המלא. (שזו השפעה גדולה מאוד, וזאת בלי להתייחס כרגע למפה האסטרולוגית!) 

כדי להגיע לשנה האישית, עלינו לחבר את יום הלידה עם חודש הלידה, ולצמצם לספרה אחת. 

לדוגמא:  18+8=26=8  

ואת הספרה שהתקבלה לחבר עם השנה הכללית 2023=7 8+7=6  במקרה הזה השנה האישית היא 6 

שנת 2023 – תביא לנו שינויים במבנה החשיבתי החברתי. כן, אלו דברים שנבנים כבר לאורך זמן, ובשנה החולפת מערכות יחסים עם מרכיבים ומבנים שונים השתנו. בשנה הזו תהיה לנו האפשרות כחברה להבין מצבים באופן שונה ואף חדשני. המשך התרחבות המנעד הרגשי, תובנות ורגישויות שייווצרו בעכבות כך. התפוררות של מבני חשיבה ישנים שיכולים להתפרש אצלנו כאבדן. ואכן זו שנה שתלמד את המבנה החברתי לחשוב אחרת, שונה, לקבל את השונה באמת, ללא הבדלה, אפשרות לצמצום פערים חברתיים מתוך הבנה ותקשורת בריאה... תיווצר האפשרות להבין יותר מהויות של אבל ושינויי תודעה כגון מוות ורבדים שונים של קיום, שייגע ליסודות הרגש והתקשורת. סיכום ביניים של שש השנים האחרונות, מה עברנו, מה השגנו, מה השתנה בהוויה הפנימית שלנו, עם אילו רעיונות להמשיך הלאה, חשבון נפש גלובלי... חיבור לטבע... מעבר מחומר לרוח... 

עם כל הטוב האפשרי, גם יעלו כמובן התנגדויות, ערפיליות ועננות, וקושי לראות את התמונה השלמה. בשלב הזה, אם נשאר תקועים על מבנה מסוים שלא עובד, ניצור מצב של הפסדים מידיים, או שהפסדים יופיעו בשנתיים הבאת. 

להלן הפוטנציאלים הגלומים בשנה האישית שלכם, שכמובן מושפעת גם מהשנה הכללית, אך בעיקר מהמפה האישית ומחזור החיים בו אתם נמצאים: 

371 – שנה של דף חדש, התחלות חדשות אפשריות, וכן, הרבה תכנון לעתיד. זמן לקחת מנהיגות בחייכם בעיקר בתחום היחס לגוף, שזה נוגע גם לנפש ולנשמה. תידרש התייחסות שנובעת מתוך למידה של הקשבה פנימה. חשיבה מחודשת ובניית הכנה לדברים שתביאו לידי ביטוי בעתיד. 

472 – שנה של התפתחות רגשית, מתוך ההתחלות שיצרתם, כמו כן אפשרות לזרימה או למניעה.., וגם דברים שיתפתחו מתחת לפני השטח. שנה של חיבורים ואפשרות לשותפויות, התחברות לרכות, אימהות או לצד הנשי. 573 – שנה של יציאה והתנסות של דברים חדשים, אפשרות לטיולים ותנועה שונה ואחרת. רצון להביא לידי ביטוי רעיונות. קלילות אפשרית. 

674 – שנה של בדיקת היסודות, בנייתם וחיזוקם, עבור זה ייתכן ויהיו מצבים בהם תצטרכו לדרוש מעצמכם פעולה שאינה הרמונית ותיצור אדוות של אי נוחות זמנית. פעולות לביסוס ברבדים שונים בחיים. 

775 – שנה של תנועה מהירה והתקדמות. מה שלא טופל בשנה החולפת יידרש כעת, וכאן תוכח עמידותו. אפשרות לפריצת דרך בתחומים שונים בחייכם. חשיבה שונה ומחודשת. 

876 – שנה של השלמת דברים ושינוי התפיסה לגבי אנשים ומצבים. בדרך להרמוניה הרצויה, נכנסת חשיבה חדשה שמדייקת לנו את הפרטים לכיוון צו הלב. משפחתיות, ייתכן שינוי במבנה המשפחתי. 

977 – שנה של חשבון נפש ולמידת הערך של חווית החיים. שנה בה יש צורך ללמוד את עצמכם דרך התבוננות פנימה. ייתכן ויהיה צורך במנוחה. חיבור לטבע הפנימי והחיצוני, ואפשרות לגילוי עולם מופלא שקיים בכם. 

178 – שנה של שינויים גורליים מתוך 7 השנים האחרונות. זה זמן לקבל החלטות חשובות. תחושה של יחידנות. אפשרות להניעה רעיונות חדשים ואף נשגבים. 

279 – שנה של התפתחות רוחנית וסיומים, תהליכים רוחניים. הרגש פוגש את הזרם החשיבתי המחודש, ועם תום תקופה, אנו יכולים להתבונן אחורה ולעשות חשבון נפש על השנים שעברו. כן, יש תחושה של חוסר סבלנות, ורצון לעבור לשלב הבא. 

זו הכוונה קטנה וכללית לשנה הקרבה, 

עד סוף ינואר 2023 יש 10% הנחה על פגישת איבחון וייעוץ + ייעוץ חודשי לשנה בקובץ כתוב. חוץ מזה יש אפשרות להגיע לפגישה בלבד, פרונטלית או טלפונית, פנו בווצאפ. 

מוגש באהבה 

שחר הלפרין

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.